Kaip rasti „Google“

Šiuolaikinėje skaitmeninėje rinkoje kiekvienas prekės ženklas ieško būdų, kaip padidinti savo matomumą internete. Be abejo, vienas geriausių būdų pasiekti daugiau klientų yra pagerinti savo reitingą paieškos sistemose, tokiose kaip „Google“. Bet jei norite rasti „Google“, turėsite įdėti šiek tiek darbo.

Paieškos variklio optimizavimui reikia laiko, kad jis taptų magiškas. Negalite tiesiog parašyti puikaus tinklaraščio ir tikėtis, kad srautas pradės plisti. Vietoj to, turite būti strategiškai nusiteikę, kur praleidžiate laiką ir energiją. Parengtas planas gali padėti sutelkti pastangas į svarbiausias SEO strategijos dalis .

Nesvarbu, ar tik kuriate savo svetainę pirmą kartą, ar ieškote būdų, kaip optimizuoti esamą svetainę, galite atlikti 4 toliau nurodytus veiksmus, kad greitai atsidurtumėte „Google“:

4 paprasti žingsniai, kaip rasti „Google“

1. Atlikite raktinių žodžių tyrimus.

SEO raktinių žodžių tyrimas yra labai svarbus žingsnis norint rasti „Google“. Raktinių žodžių tyrimas padeda nustatyti raktinius žodžius ir frazes, kurias jūsų tiksliniai klientai naudoja paieškos sistemoje ieškodami panašių į jūsų prekės ženklus. Tai apima ne tik plačius raktinius žodžius, kurių ilgis yra vienas ar du žodžiai, bet ir ilgosios uodegos raktinius žodžius, kurie yra konkretesnės frazės, kurias paieškos sistemos vartotojas gali įvesti, kad susiaurintų savo paiešką.

raktinių žodžių tyrimas

Raktinių žodžių tyrimas užtrunka, tačiau viskas verta, kai pradėsite pritraukti daugiau atitinkamo srauto į savo svetainę.

Skirkite laiko protų šturmui.

Norėdami pradėti atlikti raktinių žodžių tyrimus, turite sugalvoti keletą potencialių raktinių žodžių, susijusių su jūsų prekės ženklu ir jūsų teikiamais produktais ar paslaugomis. Tai suteikia jums veiksmingą atspirties tašką ieškant, kurie raktiniai žodžiai iš tikrųjų gali pritraukti didžiausią srautą į jūsų svetainę.

Pakvieskite visą savo komandą susiburti ir sugalvoti, kuriuos raktinius žodžius ir frazes, jų manymu, potencialūs klientai galėtų naudoti, norėdami jus rasti internete. Nepamirškite į savo minčių audrą įtraukti tikslesnių ilgosios uodegos raktinių žodžių .

Atminkite, kad tai nebūtinai turi būti tobulas sąrašas ir kiekvienas raktinių žodžių pasiūlymas nepadarys pjūvio. Bet tai suteikia jums gerą peršokimo tašką, kai susiaurinate raktinių žodžių sąrašą.

Išplėskite raktinių žodžių sąrašą.

Gavę pradinį raktinių žodžių sąrašą, laikas jį išplėsti. Norėdami pradėti kurti raktinių žodžių sąrašą, galite naudoti keletą skirtingų taktikų:

  • Lokalizuokite raktinius žodžius. Jei esate plytų parduotuvė arba taikote į vartotojus tam tikrose geografinėse vietose, pabandykite prie savo raktinių žodžių pridėti miesto informaciją. Pavyzdžiui, „Los Andželo oro kondicionierių remontas“.
  • Naudokitės „Google“ pasiūlymu. Jūs žinote, kaip „Google“ siūlo jums tam tikrus dalykus, atsižvelgdama į tai, ką pradėsite rašyti paieškos juostoje? Šiuos pasiūlymus galite naudoti kaip papildomas raktinių žodžių frazes.
  • Pažvelkite į panašias paieškas. Ieškodami terminų „Google“, SERP apačioje pamatysite panašių paieškų sąrašą. Pažvelkite į tai ir sužinokite, ar kuri nors iš jų yra susijusi su jūsų prekės ženklu.
  • Pažvelkite į savo varžybas. Kitas būdas išplėsti raktinių žodžių sąrašą yra pažvelgti į tai, ką vertina jūsų konkurentai. Taip pat galite apsvarstyti galimybę įtraukti kai kuriuos iš šių raktinių žodžių į savo sąrašą.

Tyrimo raktinių žodžių apimtis ir sunkumai.

Dabar, kai turite galimų raktinių žodžių sąrašą, turėsite šiek tiek ištirti, kad sužinotumėte, kuriuos iš jų verta ieškoti. Pirmiausia peržiūrėkite vidutinę mėnesio kiekvieno „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės raktinių žodžių paieškos apimtį.

Susiaurinkite savo sąrašą.

Dabar, kai žinote, kuriuos raktinius žodžius vartotojai naudoja norėdami rasti internete tokius prekės ženklus kaip jūsų, ir turite duomenų, kurie juos paremtų, laikas susiaurinti sąrašą.

Pirmiausia turite išrinkti raktinius žodžius, kurie nėra ypač susiję su jūsų prekės ženklu. Nėra prasmės bandyti rasti „Google“ pagal raktinius žodžius, kurie nėra susiję. Tai turės tik neigiamos įtakos jūsų konversijų rodikliams.

Tada nustatykite raktinius žodžius, kuriuos galite reitinguoti.

Jūs norėsite sekti raktinius žodžius, kurių mėnesio paieškos apimtis yra didelė, tačiau raktinių žodžių sudėtingumas yra mažesnis. Pažvelkite, pagal kuriuos raktinius žodžius eina jūsų konkurentai, ir apsvarstykite, ar verta jums pabandyti įvertinti šiuos raktinius žodžius ir frazes.

Tyrinėdami savo prekės ženklo raktinius žodžius, nepamirškite, kad efektyvus raktinių žodžių tyrimas reikalauja laiko. Be to, tai turėsite nuolat daryti, jei norite rasti „Google“.

Aukščiau pateikta informacija yra tik pagrindinė apžvalga, kaip galite pradėti SEO raktažodžių tyrimus. Jei ieškote pažangesnių patarimų, peržiūrėkite mūsų įrašą apie raktinių žodžių tyrimo patarimus, kurie pakels jūsų SEO į kitą lygį.

2. Kurkite paieškos sistemoms optimizuotą turinį.

Jei norite rasti „Google“, turite sukurti turinį, optimizuotą paieškos sistemoms. Dabar, kai turite raktinių žodžių sąrašą, galite sukurti tinkamą ir naudingą turinį, kuriame pabrėžiami raktiniai žodžiai ir frazės, kuriuos vartotojai naudoja ieškodami panašių į jūsų prekės ženklus. Jūsų turinys yra tai, ką paieškos variklis tikrina arba ieško, norėdamas rasti šiuos raktinius žodžius ir pateikti tinkamus rezultatus paieškos variklio vartotojams.

Turinys yra žinomas kaip puslapio SEO veiksnys, o tai reiškia, kad tai jūs darote savo svetainėje, kad pagerintumėte savo paieškos sistemos optimizavimą. „Google“ mano, kad puikus turinys yra vienas iš 3 populiariausių veiksnių, todėl labai svarbu, kad įmonės reguliariai investuotų į puikaus turinio kūrimą ir skelbimą.

turinio rinkodara ir SEO

Turinio rinkodara ir SEO yra rungtynės, sukurtos skaitmeninės rinkodaros padangėje.

Turinio rinkodara yra ne tik svarbi jūsų SEO strategijos dalis, bet ir vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį skatinant jūsų skaitmeninės rinkodaros kampanijas. Kai kuriate puikų turinį savo auditorijai skaityti, jūs įtraukiate ir mokote juos. Tai labai padeda nukreipti juos į kitą pirkimo proceso žingsnį.

Dėl šios priežasties jūsų turinys turėtų būti optimizuotas paieškos sistemoms, bet taip pat aktualus ir naudingas jį skaitantiems žmonėms.

Dabar, kai žinote, kodėl puikus turinys yra svarbus, pakalbėkime apie tai, kuo turinys yra puikus SEO požiūriu. Paieškos varikliams optimizuotas turinys turi šias bendras savybes:

  • „Long-Form“ – nors ir gerai, jei čia ir ten rašote trumpesnį tinklaraščio įrašą, daugelis geriausių paieškos sistemų rezultatų viršija 2 000 žodžių. Visapusiški įrašai yra ne tik naudingesni, bet ir linkę ilgesniam laikui pritraukti skaitytojo dėmesį, taip padidindami puslapyje praleistą laiką ir jūsų SEO rezultatus.
  • Lengvai įskaitomas – net jei jūsų verslas yra sudėtingoje ar sudėtingoje pramonėje, svarbu užtikrinti, kad jūsų turinį būtų lengva skaityti lankytojams. Turinį, kuris parašytas virškinamais gabalais, naudojant antraštes ir ženklelius, yra lengviau perskaityti ir padidins jūsų SEO vertę.
  • Naujausia – „Google“ palaiko atnaujintą turinį. Taip daro ir paieškos sistemų vartotojai. Svetainės, užimančios paieškos variklio rezultatų puslapio (SERP) viršuje, siūlo aktualų ir aktualų turinį. Taigi būtinai nuosekliai atnaujinkite savo seniausius įrašus, kad galėtumėte toliau reitinguoti.
  • Natūraliai daug raktinių žodžių – praėjo raktinių žodžių įdėjimo dienos. Šiandien, jei norite rasti „Google“, turinyje turėsite organiškai naudoti raktinius žodžius ir jų variantus. Tai neturėtų jaustis priverstinai, bet turinį naudoti natūraliai.

Be to, kad rašote kokybišką turinį, kuris yra naujausias ir natūraliai naudoja raktinius žodžius, taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį į tai, kaip formatuojate savo turinį puslapyje. Tai atliks svarbų vaidmenį siekiant, kad paieškos sistemos lengvai suras ir supras jūsų turinį.

Pirmiausia turėtumėte naudoti raktinius žodžius pirmuosiuose 100 žodžių savo tinklaraščio įraše ar svetainės puslapyje. Taip pat turėtumėte įtraukti raktinį žodį savo pavadinimo pradžioje.

Be to, turite naudoti raktinius žodžius keliose kitose strateginėse srityse, kad jūsų turinys būtų rastas „Google“. Raktinius žodžius naudokite bent vienoje iš H2 antraščių, taip pat apraše, metažymėse ir URL. Prireikus taip pat turėtumėte naudoti raktinius žodžius vaizdų pavadinimuose, alternatyviame tekste ir antraštėse.

3. Dėmesys ne SEO puslapiams.

Daugelio puikių turinių paskelbimas yra tik pradžia. Visi jūsų raktinių žodžių tyrimai ir optimizuotas turinys bus švaistomi, jei neturite to palaikančio ne puslapio SEO.

 

Jei norite rasti „Google“, turėsite atlikti tam tikrą darbą ne savo svetainėje, kad pritrauktumėte daugiau srauto į savo puslapius ir parodytumėte „Google“, kad jie yra tinkami ir naudingi.

susirask google

Šioje vaizdinėje medžiagoje pateikiamos įvairios užduotys, susijusios su SEO puslapyje ir už jo ribų.

Ne puslapio SEO padeda padidinti srautą į jūsų svetainę, taip pat padeda nustatyti kokybiškas atgalines nuorodas. Atgalinės nuorodos yra nuorodos iš kitų svetainių atgal į jūsų turinį. Atgalinės nuorodos yra svarbiausias „Google“ reitingavimo veiksnys, nes tai yra vienas geriausių jūsų turinio kokybės įrodymų.

Jei kitos patikimos ir susijusios svetainės nukreipia atgal į jūsų turinį, tai akivaizdus ženklas, kad turinys yra naudingas ir aukštos kokybės.

Čia yra tik keletas veiklų, kurias galite atlikti „ne puslapyje“, kad paskatintumėte daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų ir padidintumėte savo SERP reitingą:

Leave a Comment