Anksčiau ar vėliau kiekvienas verslas ima galvoti apie jam efektyviausiomis galinčias būti rinkodaros priemones. Tačiau, kai jų šiuolaikinėje rinkoje yra tiek daug, ne vienam gali kilti daugybė klausimų ir dilemų. Laimei, visuomet galima susitelkti į vienas populiariausių rinkodaros priemonių, kuriomis naudojasi didelė dalis verslų.
SEO
SEO – tai svetainės optimizavimas internetinei paieškos sistemai, kurios įgyvendinimo atveju yra siekiama kuo aukštesnių pozicijų internetinėje paieškoje, didesnio srauto ir konversijų. Todėl svetainės optimizacijos įgyvendinimas yra labai svarbus kiekvienam šiuolaikiniam verslui, kuris nori būti geriau matomas ir žinomas savo tikslinei auditorijai. Ir nors SEO rezultatų tenka palaukti ir tai nėra tas pats, kas PPC tipo reklama, kuri norimą rezultatą padeda pasiekti čia ir dabar, vis dėlto tai gali būti labai efektyvus rinkodaros sprendimas, kuris galiausiai atneša ilgalaikius rezultatus ir ilgalaikę bei didelę investicinę grąžą (ROI).
Straipsnių talpinimas
Straipsnių talpinimas yra dar viena rinkodaros priemonė, kurios pagalba galite daug lengviau pasiekti savo tikslinę auditoriją, didinti autoritetą, prekės ženklo žinomumą, stiprinti vartotojų pasitikėjimą jūsų įmone ir padidinti pardavimus. Be to, straipsnių talpinimas išoriniuose šaltiniuose yra labai veiksminga priemonė, padedanti lengviau formuoti išorinių nuorodų tinklą, kuris yra vienas iš svarbiausių „Google“ paieškos sistemos reitingavimo veiksnių. Tai reiškia, kad straipsnių talpinimas tiesiogiai susijęs su svetainės optimizacijos procesu ir didesne sklaida internete.
„Google Ads“
„Google Ads“ reklama yra pati populiariausia skaitmeninės rinkodaros priemonė, kuria naudojasi didelė dalis verslų. Tai yra PPC tipo reklama, kurios atveju yra mokama už paspaudimus, t.y. į svetainę atvestus vartotojus. „Google Ads“ reklama padeda savo tikslinei auditorijai tapti matomiems akimirksniu. Tačiau nors rezultatą galima pasiekti greitai, reikia nepamiršti, jog visa tai labai tiesiogiai priklauso ir nuo reklamai skiriamo biudžeto. Jei rinka yra konkurencinga, tuomet kiekvienas paspaudimas gali būti pakankamai brangus, o tuomet, kai biudžetas išseks, skelbimai taip pat nebebus rodomi. Todėl reikia labai gerai apgalvoti visus privalumus ir trūkumus.
„Facebook Ads“
„Facebook Ads“ reklama gali tapti labai veiksmingu skaitmeninės rinkodaros sprendimu, kuris padeda būti geriau matomais pačiame populiariausiame socialiniame tinkle. Šios reklamos atveju galima lengvai nusitaikyti į savo tikslinę auditoriją, atsižvelgiant į labai skirtingus veiksnius, pvz., amžių, lytį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kt. Tokiu būdu galima reikšmingai pagerinti sulaukiamo srauto kokybę.