Kokie yra „Google“ reitingavimo veiksnių pokyčiai šiais metais?
Kiekvienas patyręs SEO ekspertas sutiks, kad paieškos sistemų optimizavimas nėra toks, koks buvo ankstesnėmis dienomis. Tiesą sakant, SEO taisyklės ir etika kasmet keičiasi arba yra perrašomos. Tai, kas davė jūsų svetainei teigiamų rezultatų 2018 m., Gali būti netaikoma 2019 m.
Nors pagrindiniai aspektai išlieka tie patys, vis tiek rasite reikšmingų pokyčių, kurių negalėsite ignoruoti, jei norite užimti aukštesnę vietą. Teisingai, mes kalbame apie „Google“ reitingavimo veiksnius, kurie gali padaryti ar sugadinti jūsų svetainės poziciją SERP.
Jei esate verslas, norintis, kad „Google“ 2019 m. Siųstų jums aktualesnį srautą ir suteiktų jūsų svetainei nusipelniusio dėmesio, tuomet norėsite atidžiai perskaityti mūsų įrašą, kuriame išsamiai aprašysime keletą svarbiausių „Google“ reitingavimo veiksnių, į kuriuos reikia sutelkti dėmesį. Tiesą sakant, turėtumėte pažymėti šį straipsnį, kad prireikus galėtumėte prie jo grįžti vėliau.
Nekreipkite dėmesio į tuos, kurie jums sako, kad šie „Google“ reitingavimo veiksniai nėra svarbūs. Nes tai veiks tik prieš jūsų svetainės našumą. Norite, kad atitinkami lankytojai nuolat lankytųsi jūsų svetainėje, tiesa? Tada pasikvieskite pasenusiomis SEO metodikomis, neišmokite senų ir įsisavinkite naujus. Arba atsiras konkurentų, kurie yra pasirengę jus perimti vadovaujantis naujausia SEO taktika.
Kodėl reikia sutelkti dėmesį į svarbius „Google“ reitingavimo veiksnius
SEO kai kuriems gali jaustis komplikuotas ir kitiems painus. To priežastis yra ta, kad yra tiek daug klaidingos informacijos, kad sunku laikytis teisingų patarimų. Neteisingų pasiūlymų laikymasis gali pakenkti jūsų svetainės SEO.
Apsidairę internete pamatysite, kad yra daugybė „Google“ reitingavimo veiksnių, į kuriuos SEO specialistai mano, kad turėtumėte susitelkti. Tačiau „Google“ tobulėjant ir tobulinant savo technologijas „Google“ reitingavimo veiksnių sąrašas vis auga. Svetainėje, ypač smulkaus verslo svetainėje, nėra lengva sutelkti dėmesį į kiekvieną iš šių veiksnių.
Šios „didžiulės“ problemos sprendimas yra tas, kad sutelksite dėmesį tik į tuos „Google“ reitingavimo veiksnius, kurie padarys didžiausią skirtumą. Nors mažiau svarbūs veiksniai nėra nenaudingi, jiems gali būti neverta skirti laiko.
Pagrindinė idėja yra naudoti kokybišką SEO taktiką, o ne dirbti su tomis, kurios neturi didelio skirtumo. Kadangi faktas yra tai, kad 80 proc. Jūsų SEO sėkmės kyla iš 20 proc. „Google“ reitingavimo veiksnių.
Be to, kai kurie „Google“ reitingavimo veiksniai geriau tinka tik tam tikro tipo svetainėms. Turėtumėte pabandyti dirbti tose svetainėse, kurios visuotinai taikomos visų tipų svetainėms, įskaitant jūsų.
Dabar pažiūrėkime į „Google“ reitingavimo veiksnių, kurie iš tikrųjų yra svarbūs 2019 metais, sąrašą. Iš pirmo žvilgsnio šie veiksniai gali atrodyti ne itin svarbūs, tačiau kai tik imsitės veiksmų, pamatysite skirtumą patys.
6 geriausi 2019 m. „Google“ reitingo veiksniai
Reitingo faktorius Nr. 1: Atgalinės nuorodos
Tai 2019 m., O atgalinės nuorodos vis dar išlieka vienu iš svarbiausių „Google“ reitingavimo veiksnių, į kuriuos reikia sutelkti dėmesį. Jie duoda „Google“ aiškų signalą apie jūsų svetainės kokybę ir tinkamumą. Tai reiškia, kad „Google“ visada skirs daugiau reikšmės kokybiškoms atgalinėms nuorodoms nei prastoms didelėms nuorodoms.
Priežastis, kodėl rinkodaros specialistai nesugeba gauti tinkamo tipo atgalinių nuorodų, yra:
- Jie nekuria turinio, kurio nori jų auditorija.
- Jie nuosekliai nereklamuoja savo turinio.
Gavę daugiau autoritetinių svetainių savo nišoje, kad būtų galima susieti su jūsų turiniu, „Google“ praneša, kad jūsų puslapį verta reitinguoti. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų turite, tuo geriau. Paieškos sistemos milžinė įtraukia atgalines nuorodas į svarbiausių „Google“ reitingavimo veiksnių skliaustą, nes juos sunku žaisti.
„Google“ vertina jūsų nuorodas pagal tris veiksnius:
- Jūsų puslapyje esančių nuorodų skaičius
- Į jį nukreipiančių puslapių autoritetas
- Jūsų atgalinių nuorodų įvairovė
Pažvelkime į du dalykus, kurie gali turėti įtakos jūsų nuorodų kūrimo kampanijai:
Nuorodos balas
„Google“ nuėjo ilgą kelią, kai kalbama apie atgalines nuorodas. Jie ne tik geriau juos supranta, bet ir efektyviausiai naudoja, spręsdami apie puslapio aktualumą. Kaip jie tai padaro? Atsakymas yra „nuorodos balas“, kuris apskaičiuojamas pagal:
- Individualus gaunamos nuorodos kokybės balas
- Atgalinių nuorodų į svetainę kiekis
Tai tik parodo tiek kiekybės, tiek kokybės svarbą kuriant atgalines nuorodas. Per daug žemos kokybės atgalinių nuorodų gali pakenkti jūsų svetainės SEO.
Be to, „Google“ neskaičiuoja kelių nuorodų iš to paties domeno vardo. Tai reiškia, kad turite įdėti pastangų didindami susiejančių domenų skaičių ir užtikrindami, kad jie būtų iš atitinkamų svetainių.
Atitinkamas inkaro tekstas
Ar gaunamos nuorodos inkaro tekstas turi reikšmės SEO? Žinoma, kad taip. Visada turi. Panašiai kaip puslapio turinys suteikia „Google“ daugiau informacijos apie svetainę ir tikslinį raktinį žodį, inkaro tekstas nurodo „Google“, kiek aktuali yra atgalinė nuoroda.
Tačiau tai nereiškia, kad galite žaisti sistemą. Inkaro tekstas iš gaunamų nuorodų turi būti natūralus ir įvairus. Nėra tobulos formulės, leidžiančios pasiekti tinkamą šių dviejų pusiausvyrą, tačiau čia yra pramonės vidurkiai:
Norėdami geriau suprasti savo nuorodų profilį ir gauti daugiau aiškumo, galite naudoti nuorodų tikrinimo programinę įrangą, kuri jums padės:
- Atgalinių nuorodų į jūsų svetainę kiekio ir kokybės stebėjimas
- Pasiekite ir gaukite atgalinių nuorodų iš atitinkamų valdžios institucijų svetainių savo nišoje
- Atsikratyti prastų, šlamštu atrodančių nuorodų arba jų atsisakyti
Reitingo faktorius Nr. 2: turinio ilgis
Ilgos formos turinys nėra toks įprastas kaip trumposios formos turinys, nes nuosekliai jį gaminti nėra lengva, nebent dirbate su turinio rinkodaros agentūra . Tačiau, SEO požiūriu, jį sukurti verta.
Išsamus ir aktualus turinys yra tiesiog…
- Labiau įtraukiantis, nes tai suteikia daugiau informacijos ir suteikia tikrą vertę
- Labai dalijamasi, nes žmonėms patinka dalytis naudingu turiniu, kuris atsako į jų klausimus
- Geriau, pasak „Google“, nes tai suteikia paieškos vartotojams tai, ko jie ieško
Išanalizavę aukščiausio reitingo puslapius pastebėsite, kad ilgos formos turinys beveik visada veikia geriau. Remiantis naujausiais tyrimais, tai yra vienas iš tų „Google“ reitingavimo veiksnių, kurio negalima ir nereikia ignoruoti.
Jūsų tikslas niekada neturėtų būti kurti išpūstus straipsnius, kurie buvo pratęsti tik siekiant padidinti žodžių skaičių. Tiesa, didesni šansai patekti į viršų yra ilgesniems straipsniams. Bet jūs turite suprasti, kad „Google“ nori ilgų ir kokybiškų straipsnių.
Kai jūsų turinys yra ne tik ilgesnis, bet ir kupinas vertės, jūs pradėsite uždirbti realią SEO naudą , kuri padės jums geriau įvertinti.
Nauda: pritraukite daugiau nuorodų
Kokybiškos atgalinės nuorodos „Google“ vertinamos kaip teigiami balsai, padedantys jai įvertinti jūsų puslapio kokybę ir tinkamumą. Kurdami ilgos formos turinį galite pritraukti atgalines nuorodas iš žinomų (ir atitinkamų) svetainių, kurios yra gerbiamos „Google“ akyse. Šios valdžios institucijos labiau linkusios susieti su straipsniu, kuris yra išsamus šaltinis, o ne trumpo turinio dalis, neviršijanti kelių šimtų žodžių.
Taigi priežastis, kodėl ilgos formos turinys padeda užsidirbti puikių atgalinių nuorodų, yra ta, kad ji yra labai naudinga ir išsamesnio pobūdžio. Nors vertę galima pateikti su trumpu turiniu, tikimybė yra menka, palyginti su ilgesniu turiniu, suteikiančiu daugiau žinių ir ypatingos vertės.
Be to, „Google“ žino, kad žmonėms nepatinka pereiti iš vienos svetainės į kitą norint rasti išsamų atsakymą į jų užklausą. Jie nori išsamaus šaltinio ir tikslinių žinių po vienu stogu. Ilgesni straipsniai padeda jiems tai padaryti.