Galutinis vietinių paieškos sistemų rinkodaros vadovas

Praėjo laikai, kai didelio masto rinkodara buvo skirta tik dideliems verslams, turintiems gilias kišenes. Šiandien viskas susiję su tuo, kas gali sumaniai panaudoti daugybę skaitmeninių kanalų, kad aplenktų konkurenciją, naudodamas vietinę paieškos sistemų rinkodarą.

Tiesa ta, kad rinkodaros „žaidimo laukas“ nebėra nevienodas. Daugelis mažų įmonių naudojasi internetu, kad kuo geriau reklamuotų savo produktus ir paslaugas. Ir jiems tai iš tikrųjų sekasi.

Skaitmeninis amžius suteikia galimybę bet kokio dydžio įmonėms pasinaudoti technologijos galimybėmis ir išplėsti savo buvimą. Internetinės rinkodaros tendencija laikui bėgant stiprėja, kai vis daugiau įmonių bando rasti per „Google“ ir kitas pagrindines paieškos sistemas.

Ir kodėl gi ne? Kadangi didžiulis 97% vartotojų naudojasi internetine paieška vietinių įmonių paieškai, yra prasminga naudoti vietinę paieškos sistemų rinkodarą tik tam, kad surastų jūsų tikslinė auditorija.

vietinės paieškos sistemos rinkodara

Apsižvalgę pamatysite, kad daugybė mažų įmonių priklauso nuo produktų ir paslaugų, tinkančių tam tikrai geografinei vietai, pardavimo. Kiekvienam vietiniam verslui, norinčiam rasti žmonių, kuriems labai reikalingas jų produktas ar paslauga, vietos paieškos sistemų rinkodara siunčiama į dangų.

Žmonės, ieškantys jūsų vietinio verslo tipo, supras, kad lengva rasti ir susisiekti su jumis, kai pasirūpinsite puslapio ir ne puslapio optimizavimo veiksniais.

Trumpai tariant, vietinė paieškos sistemų rinkodara ar vietinis SEO, kaip paprastai vadinama, yra čia, kad liktų. Tai pamažu, tačiau nuolat pasirodo esanti svarbi sėkmingos smulkaus verslo internetinės rinkodaros strategijos dalis.

Kiekvienas prekės ženklas, norintis įsitraukti į savo vietinę rinką ir pasiekti ilgalaikę sėkmę, turėtų pasinaudoti vietinių paieškos sistemų rinkodara.

Vis dar neįtikinai? Peržiūrėkite šią akį atveriančią statistiką, kuri įrodo vietinės paieškos sistemos rinkodaros svarbą.

  • 88% vartotojų, ieškančių vietinio verslo mobiliajame įrenginyje, tą pačią dieną skambina arba lankosi jo fizinėje vietoje.
  • 46% visų „Google“ paieškų yra užklausa, kurioje ieškoma vietinės informacijos.
  • 86% interneto vartotojų, ieškodami vietinio verslo vietos, eina į „Google“ žemėlapius.
  • 72% vartotojų, kurie naudojasi internetine paieška ieškodami vietinio verslo, parduotuvėse lankosi aštuonių km ar penkių mylių spinduliu.

Jei esate mažas verslas, norintis pasinaudoti didžiule galimybe susisiekti su vietiniais ieškotojais, tai yra būdas optimizuoti vietinės paieškos sąrašą. Kadangi šie įrašai padeda išsiskirti iš kitų „Google“, „Bing“ ir kitų paieškos sistemų vietiniuose rezultatų puslapiuose.

Supraskite, kad vietinė paieškos sistemų rinkodara yra tinkamas būdas pritraukti ne tik savo verslo perspektyvas, bet ir pagerinti jūsų prekės ženklo buvimą jūsų valstybėje, mieste ar šalyje.

Kas yra vietinė paieškos sistemų rinkodara?

Vietinės paieškos sistemos rinkodara arba vietinės paieškos paslauga yra paieškos variklio optimizavimo metodas, kuris jūsų verslo svetainę daro labiau matomą vietos paieškos vartotojams. „Google“ per dieną apdoroja milijardus paieškos užklausų, iš kurių didelė dalis jų pagrįsta vietove.

Pavyzdžiui, tarkime, kad kas nors prisijungia prie „Google“ iš Niu Heiveno, Konektikuto, ir ieško šios užklausos: „tajų maistas šalia manęs“.

Tai padaręs paieškos variklio milžinas akimirksniu parodo restoranus, esančius Naujajame Havene, kurie yra arčiausiai jo.

vietinio verslo paieška

Vietos paieškos sistemų rinkodara nėra nauja tema. Per daugelį metų jis buvo ištirtas ir eksperimentuotas, todėl jis gerokai išaugo. Tai turėjo įvykti vis dažniau naudojant mobiliuosius įrenginius ir užtikrinant geresnį interneto ryšį.

„Google“ ir kitos pagrindinės paieškos sistemos, tokios kaip „Bing“, kiekvieną dieną tobulina savo paieškos technologijas. Akivaizdu, kad jie nori aptarnauti vartotojus labai aktualia informacija.

Šios paieškos sistemos turi sudėtingus algoritmus, kurie naudoja daug duomenų, kuriuos turi apie vartotojus, kad gautų tiksliausius rezultatus. Tai reiškia, kad artimiausiu metu tiksliniams vietovės rezultatams bus teikiamas dar didesnis prioritetas.

Bet koks skirtumas tarp SEO ir vietinės paieškos rinkodaros?

Vietinių paieškos sistemų rinkodara yra paieškos variklio optimizavimo pratęsimas, tačiau šie du variantai nėra visiškai keičiami. Natūralus SEO yra orientuotas į didesnį visumos matomumą, o vietinės paieškos paslaugos suteikia galimybę rasti vietos įmones, ypač daug.

Vietinės paieškos sistemos rinkodara yra apie…

  • Aukštos kokybės lokalizuoto turinio skelbimas jūsų svetainėje
  • Kuriate „Google“ mano verslo įrašą arba pretenduojate į jį
  • „Bing Places“ arba GMB sąrašo optimizavimas
  • Verslo katalogų internetinių citatų kūrimas
  • Pritraukite ir kurkite teigiamus atsiliepimus internete

Dirbdami prie savo svetainės vietinio SEO, jūsų smulkusis verslas nuves toli, atsižvelgiant į tai, kad pateisinsite lankytojų lūkesčius ir sugebėsite juos paversti potencialiais klientais ar pardavimais.

Kodėl svarbi vietinės paieškos rinkodara?

Ekologiškas SEO yra puikus. Tiesą sakant, į tai turėtumėte sutelkti dėmesį, jei nesate vietinis verslas. Tačiau jei vadovaujate vietiniam verslui ir norite, kad klientai / klientai būtų jūsų geografinėje vietovėje, turite žvelgti ne tik į ekologišką SEO.

vietinės paieškos sistemos rinkodaros statistika

Vietos paieškos sistemų rinkodara yra tai, ką turite naudoti, jei norite, kad jūsų vietinis verslas taptų matomas. Nes reitingas pagal geografiškai taikomus paieškos raktinius žodžius yra vienintelis būdas priversti vietinės paieškos vartotojus pastebėti jūsų verslą.

Vietos verslui, ypač tiems, kurie turi fizinę parduotuvę, svarbiausia turėtų būti rasti internete. Nesvarbu, ar esate santechnikas, ar odontologas, ar parduotuvės savininkas, parduodantis daug įvairių gėlių, galite naudoti savo įmonės vietą, kad išsiskirtumėte iš „tik internetinės“ el. Prekybos įmonių.

Pažvelgę ​​į paieškos variklio rezultatų puslapius pastebėsite, kad skiltyje „virš matomos ribos“ yra reklamuojamų reklamuotojų ir vietinių paieškos įrašų ar vietinio paketo skelbimai. Tinkamai pritaikę vietinės paieškos sistemos rinkodarą, galite patekti į aukščiausią vietos paketo poziciją. Tai gali padėti pasiekti didžiausią paspaudimų rodiklį ir tikslinį srautą į savo svetainę.

Toliau pateiktas pavyzdys padės geriau suprasti…

vietinės paieškos sistemos rinkodaros pavyzdys

Vietos tikslinės paieškos yra labiau susijusios su žmonėmis

Pasirodo, kad vietinių paieškos sistemų rinkodara yra vienas efektyviausių srauto generavimo būdų. Kodėl? Nes tai padeda žmonėms suteikti tai, ko jie nori. Kai kas nors atlieka vietinę paiešką, gauna jam ir čia pritaikytus rezultatus. Tai reiškia, kad „Google“ ir kitos paieškos sistemos yra orientuotos į tai, kad vietinės paieškos būtų labiau orientuotos į žmones. Viskas yra suteikti vartotojams tokią patirtį, kokios jie nusipelno.

vartotojų paieškos

Interneto vartotojų dėmesys yra nedidelis. Taigi, jei jie neketina gauti tinkamų vietinių rezultatų pagal savo užklausą, jie nedvejodami eis toliau. Paieškos sistemos tai supranta ir stengiasi kuo geriau patenkinti savo vietos auditoriją.

Vietinės paieškos sistemos rinkodara vyksta realiu laiku, todėl ji yra daug vertingesnė. Tai ne tik labai tikslinga, bet ir savalaikė. Tai suteikia paieškos varikliams galimybę suteikti vartotojams itin individualizuotą patirtį.

Paieškos sistemos rimtai ieško vietinių „šalia manęs“

Vietinių „šalia manęs“ paieškų daugėja, nes vis daugiau žmonių išplėšia mobiliuosius telefonus, kad rastų netoliese esančias įmones. „Google“ tai žino ir jau seniai pradėjo rodyti „vietinio verslo informaciją“ paieškos sistemos rezultatuose. Būtent 2012 m. „Google“ atliko savo pirmąjį didelį vietinio paieškos variklio optimizavimo atnaujinimą. Šiuo konkrečiu atnaujinimu buvo siekiama pateikti atitinkamus rezultatus, atsižvelgiant į jų geografinę padėtį.

 

Per daugelį metų šis atnaujinimas padėjo vietos įmonėms atrasti tikslinę auditoriją. Jo svarba nesumažėjo, o tai akivaizdu iš to, kad NAP citatos vis dar yra labai svarbios vietiniam SEO. NAP, vardo, adreso ir telefono numerio santrumpa yra citata, į kurią „Google“ nori, kad sutelktumėte dėmesį. Jis turi būti nuoseklus visuose kataloguose, kuriuose yra jūsų įmonė.

Bet kokia prieštaringa informacija apie NAP suklaidins paieškos sistemas. Turite aiškiai žinoti savo verslą ir jo vietą. Pasak „Google“, jei esate gerbiama įmonė savo nišoje, skirkite laiko, kad atkreiptumėte dėmesį į detales ir išlaikytumėte jų nuoseklumą. Tai pasitikėjimo ženklas. Teisingi ir nuoseklūs NAP nurodymai suteiks „Google“ priežastį jus priskirti aukščiau jūsų konkurentų.

vietinės paieškos sistemos rinkodara

Daugiau vartotojų priklauso nuo savo mobiliųjų įrenginių

Neabejotina, kad šiandien žmonės beveik visada yra prisijungę prie interneto. Kai kurie yra priklausomi nuo savo mobiliųjų įrenginių, norėdami prisijungti prie interneto, o kiti yra priklausomi nuo jo. Iš dalies taip yra dėl išaugusių socialinių tinklų, iš dalies dėl vien būtinybės.

Nesvarbu, ar tai išmanusis telefonas, ar planšetinis kompiuteris, ar nešiojamasis kompiuteris, daugelis žmonių naudojasi žiniatinkliu keliaudami. Atsižvelgdami į skaičius, žinome, kad ši tendencija laikui bėgant tik augs. Interneto vartotojai tai žino ir pagrindinės paieškos sistemos. Nes mobiliosios vietinės paieškos rinka JAV klesti.

interneto mobiliojo telefono naudojimas

Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, turi prieigą prie jūsų IP adreso, kai prisijungiate prie jo. Naudodamiesi šia informacija kartu su GPS ir palydovais, paieškos sistemos gali ir stebi jūsų mobiliosios paieškos veiklą.

Kadangi „Google“ gali matyti, kur esate fiziškai, ji bando pritaikyti jūsų paieškos užklausą vietinėms įmonėms, artimoms jūsų geografinei vietai. Tai daroma tam, kad suteiktų jums individualizuotą vartotojo patirtį ir padėtų rasti kuo tinkamesnį rezultatą.

Kaip verslas, galite ir turėtumėte pasinaudoti vietinių paieškos sistemų rinkodara. Tai gali padėti užmegzti ryšį su tiksline auditorija, sulaukti tikslingesnių potencialių klientų ir sukurti klientų bazę.

8 pagrindiniai patarimai, kaip geriau rinkodara naudotis paieškos sistemomis

Jei jūsų verslo svetainė yra nauja arba jei joje aktyviai nedarėte jokios SEO veiklos, jums prireiks nemažai laiko, kol pamatysite, kaip ji įvertinta pagal jūsų tikslinius raktinius žodžius . Iki tol galite sutelkti dėmesį į savo prekės ženklo vietinio SEO tobulinimą, naudodamiesi tinkama taktika.

Pateikiame keletą patarimų, kurie padės patobulinti vietinę paieškos sistemų rinkodarą, nesudeginant skylės piniginėje.

1 patarimas: gaukite tikrą fizinį adresą

Viena iš daugelio klaidų, kurias daro įmonės, bandydamos vykdyti vietinę paieškos sistemų rinkodarą, nėra realios fizinės vietos tikslinėje geografinėje vietovėje.

fizinis adresas

Atminkite, kad rinkodaros tikslai turi būti sinchronizuojami su „Google“ įmonės tikslais. „Google“ nori aptarnauti savo vartotojus, paieškos rezultatuose pateikdama autentišką informaciją apie įmonę, įskaitant jos vietą.

Jei jūsų verslui nebus tikras fizinis adresas, jūsų svetainė nebus rodoma „Google“ didelio srauto vietiniame pakete – nebent eitumėte neetiškai. Atminkite, kad vietiniai SEO nuorodos ilgainiui neveikia . Taigi venkite jų bet kokia kaina.

2 patarimas: pareikškite teises į „Google“ mano verslo profilį

„Google“ mano verslas yra svarbus internetinis katalogas, kurio nė viena lokalizuota įmonė negali sau leisti ignoruoti. Taigi būtinai pareikškite teises ir optimizuokite nemokamą „Google“ mano verslo puslapį, nes tai gali padėti tikslinę jūsų vietinės auditorijos ekspoziciją. Jei atliksite tai teisingai, jūsų svetainė gali pasirodyti net vietiniame „Google“ pakete:

trys pakuotės
Norėdami pretenduoti į „Google“ mano verslo puslapį, eikite į Google.com/Business ir atlikite privalomą patvirtinimo procesą. Čia reikės fizinės vietos, kad patvirtintumėte savo verslą, nes pašto dėžutė neveiks. Kitas žingsnis – optimizuoti „Google“ mano verslo sąrašą naudojant:

  1. Aiškus verslo aprašymas
  2. Verslo kategorijos
  3. Darbo / darbo laikas
  4. Priimami mokėjimo būdai
  5. Jūsų įmonės logotipas
  6. Nuotraukos, susijusios su jūsų verslu

Kaip jau minėjome, verslo kategorijos taip pat yra „Google“ mano verslo optimizavimo dalis. Taigi sakant, pasirinkite tinkamiausią savo verslui kategoriją. Kiek įmanoma, būk konkretus. Jei vadovaujate šeimos restoranui, vietoj „restorano“ naudokitės šeimos restoranu.

Nurodę savo verslo pobūdį, paieškos sistemos galės tiksliai žinoti, ką siūlote. Tai leis jums pasirodyti tinkamose paieškose ir taip padidinsite konversijos galimybes.

Pasirūpinkite, kad užpildytumėte visus būtinus laukus, kad užpildytumėte savo sąrašą. Nes kuo daugiau jie žino apie jūsų verslą (paieškos sistemos ir paieškos vartotojai), tuo geresnius rezultatus matysite.

3 patarimas: įtraukite į kitus internetinius katalogus

Be to, kad reikalaujate vietinio verslo įrašo „Google“ mano versle, turėtumėte teisingai patekti į sąrašą su kitais populiariausiais internetiniais katalogais, tokiais kaip „Merchant Circle“, „Yelp“, „Citysearch“ ir kt.

Leave a Comment