Šiuolaikinėje skaitmeninėje rinkoje atrodo, kad paieškos variklių optimizavimas yra tema, kuri galvoja apie kiekvieną smulkaus verslo savininką. Taip yra todėl, kad dauguma vartotojų naudoja paieškos sistemas, tokias kaip „Google“, norėdami rasti labiausiai reikalingus prekių ženklus, produktus ir paslaugas. Bet kaip padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus?
Jūsų paieškos sistemos reitinge yra daug įvairių veiksnių. Gerinti reitingą nėra lengva užduotis.
Štai kodėl mes parengėme galutinį vadovą, kaip padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus. Naudokitės toliau pateiktais naudingais patarimais, kad pradėtumėte gerinti pasiekiamumą internete.
Per kiek laiko reikia pagerinti „Google“ reitingą?
Klausimas, kurį dažnai užduodame čia, „LYFE Marketing“, yra „Per kiek laiko reikia padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus?“ Tai puikus klausimas! Nes laikas yra pinigai, tiesa? Tiksliai.
Tikras atsakymas į šį klausimą yra tai, kad jis priklauso nuo daugelio skirtingų veiksnių . Čia yra tik keli elementai, kurie gali turėti įtakos jūsų „Google“ reitingui pagerinti reikalingam laikui:
- Įgūdžiai – ar turite įgūdžių, nustatytų savo viduje, kad galėtumėte patobulinti savo SEO? Ar jūs netgi žinote, ką turite padaryti, kad pradėtumėte? Jūsų įgūdžiai SEO srityje turi įtakos tam, kaip greitai galite pagerinti savo reitingą.
- Biudžetas – su kokiu biudžetu dirbate? Kuo didesnis biudžetas, tuo daugiau galite padaryti iš anksto, kad padidintumėte paieškos sistemų optimizavimo rezultatus. Jei dirbate su ribotu biudžetu, turėsite būti strategiškesnis, kokius veiksmus atliksite.
- Konkurencija – kuo daugiau konkurencijos jūsų pramonėje ir vietovėje, tuo ilgiau gali prireikti, kad padidintumėte paieškos sistemų optimizavimo rezultatus. Tai taip pat turės įtakos tam, kaip gerai sekasi jūsų konkurencijai su savo SEO.
- Dabartinė svetainė – kokios būklės yra jūsų dabartinė svetainė? Kuo daugiau darbo turite atlikti tobulindami skirtingus savo svetainės elementus, tuo ilgiau gali užtrukti, kol pamatysite „Google“ reitingų pokyčius.
Turint omenyje šiuos veiksnius. Nesvarbu, kur esate optimizavimo procese, norint pamatyti paieškos sistemos rezultatų puslapio (SERP) reitingų pasikeitimą, prireiks laiko. Tai nėra kažkas, kas vyksta tik per naktį.
Tačiau yra keletas veiksmų, kuriuos galite atlikti norėdami padidinti paieškos sistemos optimizavimo rezultatus anksčiau nei vėliau. (Kitame skyriuje mes juos išsamiai aptarsime.)
Jums vis dar gali kilti klausimas, kiek apskritai užtrunka reitingas „Google“?
Ahrefsas atliko tyrimą, kurio metu nustatyta, kad vidutiniškai puslapiai, kurie patenka į 10 geriausių rezultatų, buvo vyresni nei 2 metų, o pirmajame puslapyje esančių puslapių vidutinis amžius buvo maždaug 3 metai.
Tai sakant, tyrimas taip pat parodė, kad 6% geriausių puslapių daugelis iš jų sugebėjo iš niekur per maždaug 2–6 mėnesius pasiekti 10 geriausių puslapių.
Tai puiki žinia toms įmonėms, kurios tik pradeda savo SEO veiklą nuo nulio! Arba tiems, kurie kurį laiką apleido SEO.
Nesvarbu, nuo ko pradedate, galite padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus, turėdami šiek tiek strategijos ir daug darbo! Pakalbėkime apie tai, kaip pradėti.
9 būdai, kaip padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus ir matomumą „Google“
Kaip jau minėjome anksčiau, laikas, kurio reikia norint padidinti paieškos sistemos optimizavimo rezultatus, priklauso nuo daugelio veiksnių. Tačiau yra keletas veiksmų, kuriuos galite pradėti atlikti šiandien, kad padidintumėte savo galimybes užimti aukštesnę vietą SERP. Štai tik keli būdai, kaip pagerinti savo SEO:
1. Pradėkite nuo SEO svetainės audito.
Jei norite sužinoti geriausius būdus, kaip padidinti paieškos sistemos optimizavimą savo svetainei, pirmiausia norėsite pradėti nuo SEO svetainės audito. Auditas padės nustatyti jūsų svetainės stipriąsias ir silpnąsias puses.
Tokiu būdu galėsite išnaudoti savo stipriąsias puses ir strategiškai patobulinti silpnesnes savo SEO sritis.
SEO svetainės auditas apima pažvelgti į:
- Jūsų svetainės struktūra
- Informacijos architektūra
- Esamas turinys
Audito esmė yra nustatyti sritis, į kurias reikia atkreipti dėmesį, kad galėtumėte pradėti kurti strateginį tobulinimo planą. Nors pats auditas nepadės pagerinti SEO, tai yra gyvybiškai svarbus pirmasis žingsnis efektyviai ir efektyviai didinant SEO pastangas.
Techniniam SEO auditui atlikti reikia naudoti daugybę įrankių, padedančių nustatyti, kaip įvairios jūsų svetainės sritys prisideda prie jūsų SEO. Vidutinis smulkus verslas neturi prieigos prie tokio tipo įrankių ar patirties įmonėje, kad galėtų juos paleisti ir interpretuoti rezultatus.
Dėl šios priežasties daugelis prekės ženklų pasirinks bendradarbiauti su patyrusia SEO agentūra, kuri gali užbaigti techninį SEO auditą ir pasiūlyti strategines rekomendacijas pagal tai, ką randa.
Mūsų „LYFE Marketing“ komanda iš tikrųjų teikia nemokamą preliminarų svetainės auditą mūsų svetainės lankytojams. Tai puikus atspirties taškas nustatant, ką turite padaryti, kad patobulintumėte savo SEO.
2. Pagerinkite svetainės naršymą.
„Google“ nori suteikti savo vartotojams kuo geresnę paieškos variklio patirtį. Dėl šios priežasties paieškos variklis apdovanoja svetaines, kurios teikia teigiamą vartotojo patirtį (UX). Dalis teigiamo „UX“ siūlo įsitikinti, kad jūsų svetainėje lengva naršyti.
Jei svetainės lankytojai neras to, ko ieško, greičiausiai jie paliks jūsų svetainę.
Tai turi įtakos jūsų atmetimo rodikliui ir lankytojų praleidžiamai jūsų svetainėje laikui, taip pat jų peržiūrėtų puslapių skaičiui. Visa tai turi įtakos jūsų paieškos sistemų reitingams.
Maža to, prasta navigacija vartotojams dažnai neigiamai vertina jūsų prekės ženklą. Tai gali paskatinti juos ieškoti jūsų konkurentų, kad gautų tai, ko jiems reikia.
Aiškios navigacijos struktūros sukūrimas yra gyvybiškai svarbus pirmasis žingsnis, padedantis lankytojams rasti tai, ko jie ieško jūsų svetainėje. Naršymo taisyklė yra ta, kad puslapis niekada nebūna didesnis nei 3 paspaudimai. Tai reiškia, kad kiekvienas jūsų svetainės puslapis, net ir giliausiu lygiu, turėtų būti pasiekiamas vos 3 paspaudimais.
Šis modelis vizualiai parodo, kaip turėtų atrodyti 3 paspaudimų svetainės naršymas.
Be to, jūsų naršymo meniu turėtų būti aiškiai pažymėtas taip, kad tai prasminga svetainės lankytojams. Žmonės, kurie patenka į jūsų svetainę, neturėtų kurį laiką spustelėti, kad rastų tai, ko ieško.
Vietoj to iš jūsų meniu turėtų būti aišku, kur yra tam tikra informacija ir kaip jie ją gali rasti pagrindiniame puslapyje.
3. Ištaisykite pasikartojantį turinį.
Pasikartojančios turinio problemos gali neigiamai paveikti jūsų paieškos sistemos optimizavimo pastangas. „Google“ nori apdovanoti tas svetaines, kurios turi unikalų svetainės turinį. Taigi jie baudžia svetaines dublikatais. Štai kodėl svarbu reguliariai tikrinti, ar jūsų svetainėje nėra pasikartojančio turinio, ir išspręsti šias problemas, kol jos pradės mažinti jūsų SERP reitingą.
Viena iš dažniausiai pasikartojančių turinio problemų yra kelios to paties puslapio versijos. Pvz., Galite turėti http://www.site.com ir http://site.com. „Google“ šias dvi svetaines atpažįsta kaip du skirtingus puslapius su identišku turiniu. .
Norėdami išspręsti šią problemą, turite nustatyti tinkamas peradresavimo taisykles .htaccess. Jei nežinote, kaip tai padaryti, kreipkitės į savo svetainės administratorių arba interneto dizaino specialistą.
Kita dažna svetainės turinio kopijavimo problema yra jūsų turinio dalys, kurios yra pernelyg panašios į kitus svetainės puslapius. Tai gali atsitikti dėl daugelio priežasčių.
Galbūt laisvai samdomas darbuotojas, kurį samdėte rašyti savo svetainės kopiją, nebuvo toks atsargus, kaip ir turėjo rašyti unikalų turinį. Arba galbūt dirbate pramonėje, kur dažnai vartojamos labai įprastos frazės, o jūs naudojate keletą frazių, identiškų kitiems tos pačios temos puslapiams.
Nesvarbu, koks atvejis gali būti, turėsite surasti ir ištaisyti šį turinį, kad įsitikintumėte, jog jis nekenks jūsų SERP reitingams.
Tokie įrankiai kaip „Copyscape“ puikiai padeda identifikuoti pasikartojantį turinį. Panaudoję įrankį turinio atitikimams rasti, galite išspręsti šias problemas, kol jos darys įtaką jūsų SEO.
Turėsite reguliariai tikrinti, ar nėra pasikartojančio turinio, nes kiekvieną kartą, kai į savo svetainę pridedate naujų puslapių ar tinklaraščio įrašų, gali kilti problemų dėl turinio dubliavimo.
4. Optimizuokite savo svetainę mobiliesiems.
Svetainių mobiliesiems optimizavimas įmonėms nebėra pasirenkamas. Nuo 2015 m. „Google“ baudžia svetaines, kurios nėra optimizuotos mobiliesiems įrenginiams.
Kodėl? Nes daugiau nei 55% visų paieškų atliekamos iš mobiliųjų įrenginių. Vartotojai naudoja tokias svetaines kaip „Yelp“ kaip paieškos katalogus. Pasikliaudami „Google maps“ nustatykite vietines įmones, kurios šiuo metu gali patenkinti jų poreikius.
Svetainių mobiliesiems optimizavimas yra svarbus ne tik vartotojų įmonėms. B2B prekių ženklai taip pat turi įsitikinti, kad jų svetainėje lengva naršyti ir skaityti iš mažesnių ekranų.
Tiesą sakant, „ Search Engine Watch“ tyrimas rodo, kad 77% verslo vadovų naudojasi išmaniaisiais telefonais tyrinėdami naujus produktus ar paslaugas savo verslui. Jei norite, kad jūsų turinys būtų pasiekiamas jūsų tikslinei auditorijai, kai jiems to labiausiai reikia, mobiliojo ryšio optimizavimas yra būtinas dalykas.
Mobiliųjų vartotojų skaičius pradėjo viršyti darbalaukio vartotojus.
Jei tik kuriate savo svetainę, turėtumėte įsitikinti, kad svetainė sukurta atsižvelgiant į mobiliojo ryšio vartotojus. Ieškokite „ WordPress“ interneto dizaino paslaugų, kuriose akcentuojamas mobiliojo ryšio optimizavimas, kad jūsų naujoji svetainė būtų prieinama mobiliuosiuose įrenginiuose esantiems.
Jei jūsų svetainė buvo tam tikrą laiką, turėtumėte pasikonsultuoti su interneto dizaino ekspertu ir sužinoti, ar jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems. Jei ne, atlikite veiksmus, kad įsitikintumėte, jog jis reaguoja į mobiliuosius įrenginius, kol neprarasite to vertingo mobiliojo srauto!
5. Optimizuokite savo svetainę greičiui.
Svetainės greitis yra dar vienas veiksnys, į kurį „Google“ algoritmas atsižvelgia vertindamas jūsų svetainę SERP.
Kuo ilgiau puslapis įkeliamas, tuo vartotojas tampa labiau nusivylęs. Tai gali paskatinti juos palikti jūsų svetainę ir kreiptis į konkurentus.
Remiantis „Akamai“ duomenimis, jei jūsų svetainė įkeliama ilgiau nei 3 sekundes, galite prarasti beveik 50% svetainės lankytojų.
Norėdami pagerinti atmetimo rodiklius ir tuo pačiu savo SERP reitingą, turėsite atlikti keletą pakeitimų savo svetainėje, kad pagerintumėte svetainės greitį. Štai keletas veiksnių, turinčių įtakos apkrovos laikui:
- Vaizdo failo dydis – didesnių vaizdo failų įkėlimas užtrunka ilgiau, tai turi įtakos jūsų svetainės greičiui. Suglaudinkite ir optimizuokite vaizdo failus, kad jie neužtemptų įkėlimo laiko.
- Naršyklės talpinimas – kai naršyklė įkelia svetainės puslapį, ji įkelia daugybę išteklių. Naršyklės talpykloje šie ištekliai lokaliai saugomi vartotojų kompiuteryje, todėl jų nereikia vėl įkelti – tai greičiau įkelia puslapius.
- Scenarijų tvarkymas – JS ir CSS failai gali sulėtinti jūsų svetainės greitį, todėl prieš naudodami įsitikinkite, kad jums tikrai reikia šių priedų, kad patobulintumėte savo svetainę. (Jei nežinote, apie ką kalbame, paklauskite asmens, kuris kuria jūsų svetainę.)
Kai pagerinti savo svetainės greitį, jūs ne tik suteikiant geresnį UX. Bet jūs taip pat didinate konversijų rodiklius. Maža to, „Google“ į tai atsižvelgs apskaičiuodama jūsų svetainės reitingą SERP.
6. Kurkite aukštos kokybės turinį, kuris pridėtų vertės.
Nuoseklus, aukštos kokybės turinys vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį padedant jūsų verslui padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus. Nesvarbu, kokius pakeitimus darote savo svetainės struktūroje, puikus turinys nepakeičiamas.
Jūsų turinys turėtų būti ne tik ištirtas ir gerai parašytas. Tačiau tai taip pat turi būti naudinga jūsų tikslinei auditorijai. Jei jūsų svetainės turinys nesuteikia vertės skaitytojams, tai nepadės pagerinti paieškos sistemų optimizavimo.
Vienas geriausių būdų paspartinti turinio kūrimą yra verslo tinklaraščio kūrimas . Čia reguliariai skelbsite naujus tinklaraščio straipsnius tema, aktualia jūsų pramonei ir klientams.
Puiki vieta pradėti galvoti apie galimas temas su savo komanda yra galvoti apie klausimus, kurie gali iškilti jūsų auditorijai, ar iššūkius, su kuriais susiduria. Spręsdami šiuos iššūkius tinklaraščio įrašuose, galite ne tik atkreipti auditorijos dėmesį, bet ir užtikrinti, kad turinys teikia tam tikrą vertę.
Pirmasis žingsnis kuriant optimizuotą kokybišką turinį yra raktinių žodžių tyrimas . Turėsite nustatyti atitinkamus raktinius žodžius, kuriuos jūsų tikslinė auditorija naudoja norėdami rasti panašius į jūsų prekės ženklus.
Kitas dalykas, jūs taip pat turėtumėte apsvarstyti galimybę įtraukti vaizdus į savo turinį. Tyrimai parodė, kad žmonėms natūraliai patinka matyti vaizdus nei visus straipsnio seo tekstus. Tai pritraukia jūsų skaitytojų dėmesį ir geriau perteikia jūsų idėją. Tiesą sakant, remiantis „Backlinko“ atliktu tyrimu, puslapiai ar straipsniai, turintys bent 1 vaizdą, reitinguojami paieškos sistemose, palyginti su straipsniais, kurių nėra.
Dabar atėjo laikas pradėti kurti turinį! Jei neturite savo namuose žmogaus, kuris būtų skirtas turinio kūrimui, galbūt norėsite pasitelkti kelis savo komandos žmones, kurie jau yra stiprūs rašytojai.
Kita galimybė yra bendradarbiauti su skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikiančia tinklaraščių rašymo paslaugas . Tai gali padėti papildyti laiką, kurio jums reikia jūsų darbuotojams, norintiems dirbti su kita medžiaga.
7. Įdėkite ir patobulinkite savo metaduomenis.
Jei norite „Google“ paieškos variklio rezultatų puslapyje užimti aukštesnę vietą, turėsite palengvinti „Google“ iššifruoti jūsų puslapius. Įsitikinimas, kad įterpėte metaduomenis arba patobulinote esamus savo puslapių metaduomenis, yra patikimas būdas padidinti jūsų svetainės puslapių paieškos optimizavimo rezultatus.
Štai keli elementai, į kuriuos turėsite atsižvelgti optimizuodami savo metaduomenis:
- Pavadinimas – tai pavadinimas, kuris bus rodomas naršyklės lango viršuje, taip pat antraštė SERP. Įtraukite raktinius žodžius arti pavadinimo pradžios.
- Aprašas – aprašymas yra svarbus, nes jis rodomas SERP ir vartotojams nurodo, apie ką yra puslapis. Sukurkite aiškų ir tikslų puslapio aprašymą, kuris būtų trumpas, tuo pat metu pabrėžiant pasirinktus raktinius žodžius.
- „Alt Tags“ – alternatyvūs teksto aprašymai arba „Alt“ žymos naudojami apibūdinant bet kokius vaizdus, vaizdo įrašus ar vaizdinę laikmeną, kurią naudojate savo puslapiuose. Tai ne tik nurodo „Google“, apie ką yra jūsų vaizdai, bet ir padeda paieškos varikliui nustatyti, kada šį turinį pateikti vaizdų paieškos rezultatuose.
Štai pavyzdys, kaip atrodo „alt“ žyma, kai įvedate metaduomenis „WordPress“.
Įpraskite laikytis šių geriausių praktikų kiekviename paskelbtame naujame puslapyje ar tinklaraščio įraše. Nors tam sukurti reikia šiek tiek daugiau laiko, tai yra pagrindinis būdas padidinti paieškos sistemos optimizavimo rezultatus.
Kuo tiksliau „Google“ gali nustatyti, kas yra jūsų puslapiuose, tuo efektyviau paieškos sistema gali pateikti reikiamus rezultatus tinkamiems vartotojams tinkamu laiku.
8. Įtraukite gaunamas ir siunčiamas hipersaitus.
Susiejimas yra dar vienas svarbus būdas padidinti paieškos sistemos optimizavimo rezultatus. Atgalinio susiejimo strategijos gali būti šiek tiek sudėtingos.
Tačiau geriausias būdas padidinti nuorodų į jūsų turinį skaičių yra rašyti turinį, kurį verta susieti. Kuo vertingesnį turinį sukursite ir bendrinsite su kitais, tuo labiau tikėtina, kad kitos svetainės vėl susies su jūsų turiniu.
Be to, kad išorines nuorodas grąžinate į savo svetainę, taip pat norėsite viduje susieti su savo svetainės puslapiais.
Bet kada turite galimybę susieti su atitinkamos svetainės puslapiu ar tinklaraščio įrašu savo turinyje, eikite į jį. Tai ne tik padės padidinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus, bet ir padės skaitytojus nukreipti į kitą turinį, kuris jiems gali būti naudingas.
9. Įsitikinkite, kad jūsų turinį lengva skaityti.
Mes jau kalbėjome apie tai, kaip svarbu nuosekliai kurti aukštos kokybės turinį. Tačiau jei šį turinį lankytojams nėra lengva perskaityti, jie gali neskirti laiko jį perskaityti.
Užtikrinti, kad jūsų turinys būtų suformatuotas taip, kad būtų lengva naršyti ir skaityti, yra svarbi dalis norint išlaikyti lankytojus ilgiau jūsų svetainėje. Tai daro įtaką SEO ir konversijų rodikliams.
Vienas iš geriausių būdų suformatuoti turinį, kad jį būtų lengviau suprasti, naudojant antraštes ir paantraštes.
Šie pavadinimai padeda suskaidyti turinį į skirtingas temas. Palengvinant skaitytojams nustatyti, kokio tipo informacija bus kiekviename skyriuje. Tai ypač svarbu ilgos formos tinklaraščiams, nes skaitytojai gali lengvai pasimesti turinyje.
Kitas formatavimo patarimas yra naudoti taškus ir sunumeruotus sąrašus, kad išskaidytumėte sudėtingesnes temas.
Ženkleliai siūlo skaitytojams šiek tiek atitrūkti nuo didelių teksto dalių ir lengvai suskaidyti informaciją į virškinamus gabalus. Numeruoti sąrašai gali padėti suskaidyti procesą arba padaryti elementų sąrašą lengviau suprantamą.
Paryškintas ir kursyvas taip pat yra jūsų draugas.
Jei norite pabrėžti tam tikrus teksto elementus arba įsitikinti, kad skaitytojui kažkas įstrigo, frazę paryškinkite arba žodį padėkite kursyvu.
Visa ši taktika padės pagerinti jūsų kūrinio skaitomumą ir palengvins užimtus skaitytojus greitai ir efektyviai nuskaityti bei gauti reikiamą informaciją.
Geriausi tinklaraščio įrašai yra suformatuoti taip, kad skaitytojams būtų lengva greitai nuskaityti ir gauti svarbiausią informaciją.
Gaukite pagalbos, kaip pagerinti jūsų paieškos sistemos optimizavimą
Jei norite padidinti paieškos sistemos optimizavimo rezultatus, turėsite stebėti visus judančius elementus, kurie daro įtaką jūsų SEO. Kaip jau minėjome anksčiau, paieškos sistemų optimizavimas yra nuolatinis procesas, kuriam reikia kruopštaus dėmesio ir nuolatinių pastangų, norint patekti į kelis pirmuosius „Google“ SERP rezultatus.
Jei neturite laiko ar vidinės kompetencijos, kad galėtumėte atlikti savo SEO tobulinimo pastangas, pasikvieskite „LYFE Marketing“ ekspertus.
Mūsų komanda siūlo tiek SEO SEO paslaugas , tiek nuolatinį darbą, kad jūsų prekės ženklas galėtų nuolat patekti į pirmąjį „Google“ puslapį. Pradėsime nuo jūsų svetainės SEO audito, kad nustatytume jūsų svetainės struktūros stipriąsias ir silpnąsias puses, o tada pereisime prie kitų jūsų SEO aspektų, pvz., Turinio.
Norite pamatyti skirtingus SEO agentūros įdarbinimo būdus? Susisiekite su mumis šiandien, jei norite sužinoti daugiau apie mūsų SEO paslaugas ir kaip jos gali padėti jūsų prekės ženklui pagerinti jūsų paieškos reitingą.